Walmark

Gerosios bakterijos vaikams. Kodėl verta rinktis skystus probiotinius fermentuotus koncentratus?

Geros bakterijos

Apie gerąsias bakterijas suaugusiems mes girdime nuolatos, bet ar žinote, kad mūsų vaikams jų taip pat reikia? Todėl mes norime pakalbėti apie vaikų mikrobiomą ir ką geriausiai pasirinkti, norit, kad į vaiko mitybą būtų įtrauktos gerosios bakterijos su malonumu!  Gerosios bakterijos, dažnai vadinamos probiotikais, yra naudingi mikroorganizmai, galintys turėti teigiamos įtakos vaikų sveikatai. Šie mikroorganizmai atlieka lemiamą vaidmenį palaikant subalansuotą ir sveiką žarnyno mikrobiomą, o tai gali turėti įvairios naudos bendrai vaikų gerovei.

Štai keletas svarbių gerųjų bakterijų vaikams nauda:

  1. Virškinimo sveikata:

 Probiotikai padeda palaikyti sveiką žarnyno bakterijų pusiausvyrą, o tai gali padėti virškinti ir užkirsti kelią įprastoms virškinimo problemoms, pvz., viduriavimui ir vidurių užkietėjimui. Jie taip pat gali padėti pasisavinti maistines medžiagas iš maisto.

  1. Imuniteto palaikymas:

 Didelė imuninės sistemos dalis yra žarnyne. Probiotikai gali padėti palaikyti stiprią imuninę sistemą, todėl vaikams lengviau kovoti su infekcijomis ir ligomis.

  1. Alergijos prevencija:

 Kai kurie tyrimai rodo, kad ankstyvas tam tikrų probiotikų vartojimas gali sumažinti alergijos išsivystymo riziką, ypač vaikams, kurių šeimoje yra buvę alergijų.

  1. Palengvinti pilvo dieglius ir kūdikių virškinimo trakto sutrikimus:

 Probiotikai kartais gali būti naudojami kūdikių dieglių ir tam tikrų virškinimo trakto sutrikimų simptomams, pvz., refliuksui  palengvinti.

  1. Nuotaika ir elgesys:

Nauji tyrimai rodo galimą ryšį tarp žarnyno sveikatos ir nuotaikos. Subalansuota žarnyno mikrobioma gali teigiamai paveikti vaikų nuotaiką ir elgesį.

  1. Su antibiotikais susijęs viduriavimas:

 Kai vaikams reikia vartoti antibiotikus, šie vaistai gali sutrikdyti žarnyno bakterijų pusiausvyrą ir sukelti viduriavimą. Probiotikai gali padėti išvengti arba palengvinti su antibiotikais susijusį viduriavimą.

  1. Svorio valdymas:

 Kai kurie tyrimai ištyrė ryšį tarp žarnyno bakterijų ir svorio reguliavimo. Nors mokslas vis dar vystosi, sveiko žarnyno mikrobiomo palaikymas gali atlikti svarbų vaidmenį užkertant kelią vaikų nutukimui.

  1. Burnos sveikata:

 Probiotikai gali turėti įtakos burnos sveikatai mažinant dantų ėduonies (ertmių) riziką. Svarbu pažymėti, kad ne visi probiotikai yra vienodi, o jų poveikis gali skirtis priklausomai nuo konkrečių padermių ir individualios vaiko sveikatos. Svarstant apie probiotikus vaikams, patartina pasitarti su pediatru arba sveikatos priežiūros paslaugų teikėju. Jie gali rekomenduoti tinkamus probiotikų papildus ar maisto šaltinius ir pateikti dozavimo gaires, ypač vaikams, turintiems konkrečių sveikatos problemų. Įprasti probiotikų šaltiniai yra jogurtas, kefyras, fermentuotas maistas (pvz. rauginti kopūstai). Apskritai, gerųjų bakterijų ar probiotikų įtraukimas į vaiko mitybą, tinkamai vadovaujantis, gali prisidėti prie jų bendros sveikatos ir gerovės.

Jus paklausite? Kaip kūdikis? Kaip mažas vaikas galės praryti tabletę ar kapsulę? Mes Jus nustebinsime – tai Originalūs Fermentuoti probiotikų gėrimai  / Gerosios (Lakto ir Bifido) bakterijos. Šias skystas formas vartoti lengviau nei tabletes ar kapsules ir DAR – JOS YRA SKANIOS! Todėl patogumui jas galima maišyti su vandeniu, sultimis ar kitais gėrimais, bei maistu. Pateikiame www.gerosbakterijos.lt  fermentuotų gėrimų vartojimo būdus, tikrai nustebsite, kiek jų daug! 

Geros bakterijos

Fermentuotų gėrimų vartojimas. Rekomenduojame koncentruotus vartoti šitaip:

  1. Į stiklinę įsipilti mėgstamų sulčių, nektaro, kompoto ar vandens.
  2. Į pasirinktą gėrimą įmaišyti ne mažiau kaip vieną arbatinį šaukštelį fermentuoto gėrimo.
  3. Pusę stiklinės paruošto gėrimo išgerti prieš valgį, likusią dalį – po valgio.

Produkcija puikiai tinka gardinti ne tik gėrimus, bet ir augalinės kilmės maistą. Vieną arbatinį šaukštelį koncentrato galima pilti į:

  • augalinės kilmės termiškai apdorotą, tačiau iki 40 °C atvėsintą maistą (košes,
    blynus, troškinius ar sriubas).
  • termiškai neapdorotą maistą (žaliuosius kokteilius, vaisių ar daržovių salotas
    bei mišraines, trintų vaisių desertus).
  • uogienes bei tyres.

Papildoma šių fermentuotų gėrimų nauda sveikatai ir grožiui:

  1.  Fermentuoti gėrimai gali būti vartojami ne tik su maistu, bet ir naudojami inhaliacijoms. Rekomenduojame šiuos gėrimų koncentratus naudoti sergant kvėpavimo ligomis, bronchitu, astma. 

    Naudojimas:
    Inhaliacijoms naudojama tik nusistovėjusi fermentuoto gėrimo dalis. Prieš naudojimą būtina įsitikinti, kad gėrime neliko tirščių, nes tirščių likučiai gali užkimšti inhaliatorių.
  2. Natūralius mūsų gėrimo koncentratus galima naudoti kaip veido ar plaukų kaukes/kondicionierių.

    Naudojimas:
    Odai – neskiestu  fermentuotu gėrimu suvilgyti vatos gabalėlį ir juo ištepti veidą, ypač problemines odos vietas. Palaukti, kol nudžius (apie 10-20 minučių) ir nuplauti šiltu vandeniu.
    Plaukams – ant ištrinktų plaukų užtepti fermentuoto gėrimo koncentrato, palaikyti kelias minutes, nuskalauti.

Svarbu:

  • Fermentuoto gėrimo vartoti ne mažiau nei po 1 arbatinį šaukštelį 3 kartus per dieną (koncentrato įmaišyti į kiekvieną pusryčių, pietų ir vakarienės patiekalą arba gėrimą).
  • Fermentuotus gėrimus įmaišyti tik į augalinės kilmės maistą ir gėrimus.
  • Naudingais mikroorganizmais pagardintą termiškai neapdorotą maistą rekomenduojama palikti kelioms valandoms fermentuotis – toks maistas skanesnis ir naudingesnis.
  • Kiekį savo mitybos racione galima koreguoti pagal individualius poreikius ir skonį.

TAIP PAT SKAITYKITE