Urinal

5 kasdieniai įpročiai kurie padės tapti laimingu

Biofitus maisto papildai

Norint surasti tikrąją laimę, gali prireikti daugybės laiko ir pastangų. Vienam laimė reiškia daugybę pinigų, kitiems – keliones, šeimos pilnatvę. Tai labai individualus pojūtis, tačiau kol siekiate savo tikrosios laimės, taip pat galite jaustis laimingais. Jums padės keli naudingi įpročiai, kurie yra labai svarbūs mūsų kasdienei savijautai.

Daugiau šypsokitės

Įprasta manyti, kad šypsomės tada, kai jaučiamės laimingi, tačiau iš tikrųjų tai turi dvipusį poveikį. Šypsantis mūsų smegenys išskiria dopaminą, kuris mums padeda jaustis laimingesniems. Mokslininkai šiam procesui nagrinėti atliko ne vieną tyrimą. Nustatyta, kad ryšys tarp šypsenos ir savijautos gali būti pagrįstas veido grįžtamojo ryšio hipoteze. Paprastai tariant, veido išraiškos gali turėti įtaką mūsų emocijoms.

Ar tai reiškia, kad visada reikia vaikščioti išsišiepus, kad ir kas benutiktų? Tikrai ne, tačiau kai tik turėsite progą, nusišypsokite. Pradėkite dieną nuo žvilgsnio į veidrodį ir šypsenos sau – pamatysite, tai iš tikrųjų veikia!

Daugiau judėkite

Evoliucijos procese žmogaus kūnas susiformavo nuolat judėdamas, todėl judėjimas mums yra gyvybiškai svarbus. Deja, šiuolaikinis gyvenimo būdas gerokai sumažina judėjimo poreikį, todėl turime tam skirti papildomų pastangų. Nesakome, kad būtina intensyviai treniruotis ar ruoštis triatlonui, tačiau kuo daugiau judėsite, tuo geriau jausitės.

Reguliarūs pratimai gali padėti sumažinti stresą, nerimo jausmą ar depresyvią nuotaiką. Pasirinkite tokį judėjimą, kuris jums patinka ir pamatysite, jog tai padeda jaustis geriau. Tai paprasta: vietoje lifto pasinaudokite laiptais, o eidami iš parduotuvės apsukite ratą aplink kvartalą, laisvalaikį leiskite aktyviai – šokite, žaiskite boulingą. Daugiau judėkite ir pastebėsite, kad fizinis aktyvumas suteikia laimės pojūtį.

Pasirūpinkite medžiagų atsargomis

Laimingi galime jaustis tik tada, kai gerai jaučiamės fiziškai. O tai reiškia, kad visi procesai organizme turi vykti sklandžiai. Tam būtinas tinkamas vitaminų, maistinių medžiagų ir mineralų balansas. Tai užtikrinti padeda maisto papildai. „Biofitus“, maisto papildų gamintojas, atskleidė, kad lietuviai nuotaikos gerinimui dažniausiai vartoja vitaminą D. Daugeliui iš mūsų trūksta – saulės, kuri yra vitamino D šaltiniu, gyvendami mūsų klimate, matome palyginti mažai. Dėl to maisto papildai yra puikus būdas papildyti vitamino D atsargas.

Kitas populiarus maisto papildas yra „Ašvaganda“. Tai iš migdomųjų vitanijų, Indijos tradicinėje medicinoje populiaraus augalo, gaminamas preparatas, kuris padeda palaikyti normalią nervų sistemos veiklą, emocinį stabilumą ir gali padėti gerinti miego kokybę.

Šiandien daugelis iš mūsų kasdien susiduria su stresu, todėl remiantis „Biofitus“ duomenimis, vienas populiariausių maisto papildų savijautai gerinti yra „Antistress formulė“. Tai vitaminų ir mineralų kompleksas, skirtas nervų sistemos veiklai. Naudingos maisto medžiagos padeda atgauti balansą ir sutelkti dėmesį į tai, kas svarbiausia.

Daugiau miegokite

Suaugusiesiems per parą reikia bent 7 valandų miego. Išmokite skaityti savo kūno ženklus: jei dienos metu ima snaudulys, vadinasi, kūnas nori pasakyti, kad jums reikia poilsio. O pavargę juk negalime jaustis laimingi, tiesa?

Taigi, visai nesvarbu, kad šiuolaikinis gyvenimo ritmas yra įtemptas ir visi susiduriame su laiko stygiumi, visada verta sustoti ir skirti laiko poilsiui. Geras miegas yra gyvybiškai svarbus gerai sveikatai, smegenų veiklai ir emocinei gerovei. Gerai išsimiegoję ir pailsėję iš karto pasijusite laimingesni.

Išmėginkite šias kelias praktikas: eikite miegoti ir kelkitės tuo pačiu metu, įskaitant savaitgalius. Taip organizmui bus lengviau pereiti į poilsio ar aktyvios veiklos režimą. Bent valandą prieš miegą skirkite ramybei: praleiskite šį laiką duše, paskaitykite, nuveikite ką nors atpalaiduojančio ir venkite sunkaus maisto vakare. Prieš miegą išvėdinkite kambarį – vėsa ir tyla skatina atsipalaidavimą.

Kvėpuokite!

Jaučiatės įsitempę? Jūsų pečiai įtempti ir atrodo, kad visas pasaulis juos slegia? Visi žinome šį jausmą, tačiau jį įveikti gali būti lengviau, nei manote. Tiesiog giliai įkvėpkite ir akimirkai sulaikykite kvėpavimą. Šį paprastą pratimą galite atlikti darbe, namuose, vairuodami ar užsiimdami kita veikla. Gilus įkvėpimas atpalaiduoja ir sumažina stresą. Gilus kvėpavimas ramina ir padeda sukoncentruoti dėmesį, todėl viskas iš karto atrodo paprasčiau.

Išmėginkite šį gilaus kvėpavimo pratimą, kuris padės jaustis laimingesniems kasdien ir įveikti stresą: užsimerkite, įsivaizduokite laimės akimirką arba gražią vietą, lėtai giliai įkvėpkite per nosį, o tada lėtai iškvėpkite orą per burną. Pakartokite pratimą kelis kartus.

TAIP PAT SKAITYKITE