Nobel biocare

Kaip sulieknėti po gimdymo?

Kaip sulieknėti po gimdymo?

Nėštumas ir gimdymas – sunkūs išbandymai ir moters organams, ir jos figūrai. Dažniausiai jaunas mamas neramina svorio priaugimas. Svoris, kurį moters organizmas augino 9 mėnesius, akimirksniu neišnyks. Gamta pasirūpino tuo, kad svoris, kurį moteris priauga per nėštumą, būtų riebalų atsarga tam atvejui, jei ištiks badas – tada moteris gali maitinti kūdikį pienu dar kurį laiką iš „asmeninio rezervo”. Daug moterų, tyrinėdamos savo figūrą po gimdymo, skundžiasi pasirodžiusiu po gimdymo celiulitu ir šlaunų bei sėdmenų minkštumu. Tame nėra nieko keisto. Pagrindinė garsiosios „apelsino žievelės” atsiradimo priežastis – moteriškų hormonų estrogenų veikimas, o jų lygis organizme nėštumo metu yra ženkliai padidėjęs.

Kovai su celiulitu sugalvota daug būdų – nuo masažo iki specialių kremų.

Pradedant siekti idealios figūros po gimdymo, nereikia forsuoti įvykių ir iškart apkrauti save maksimaliai. Viskas turi vykti palaipsniui ir teikti malonumą pačiai jaunajai mamai.

1. Apsišarvuokite kantrybe. Sulieknėjimas po gimdymo negali ir neturi būti greitas. Nėštumas organizmui – didžiulis stresas, susijęs su vitaminų ir mineralų trūkumu, hormoninio fono pakitimais ir fizinio aktyvumo sumažėjimu. Atstatomasis laikotarpis gali užimti nuo šešių mėnesių iki metų.

2. Laikykitės raciono. Būdina maitintis taisyklingai! Jūsų mityboje turi būti pilnaverčiai baltymai (neriebi mėsa, žuvis), daug kalcio turintys produktai (pvz., neriebus sūris 10–17%), vaisiai ir daržovės. Nevartokite riebių mėsos sultinių, barščių ir žuvienių, ten daug ekstraktyvinių medžiagų, kurios lėtai virškinamos ir apsunkina organizmo atsistatymą.

Pabaigus maitinti krūtimi, apribokite savo racioną iki 1600–1800 kcal per dieną. Valgykite nedidelėmis porcijomis kas dvi–tris valandas, šitaip jums bus lengviau nepersivalgyti.

3. Konsultuokitės su gydytojais. Mažiausiai metus po gimdymo būtinai lankykite savo gydytoją. 6 mėn. po vaiko gimimo atlikite pilną kraujo tyrimą ir hormoninį tyrimą. Būtina įsitikinti, kad hormoninis fonas stabilizavosi. Jei ilgą laiką nesiseka numesti svorio, pasikonsultuokite su endokrinologu ir dietologu. Gali būti, kad po gimdymo sutriko endokrininės ar medžiagų apykaitos sistemos veikla. Paprastai svorio metimas po gimdymo turėtų būti apie 1 kg per mėnesį.

Moters organizmo atstatymo po gimdymo programa:

Medaus masažas. Vakuuminis masažas. Limfodrenažinis masažas. Anticeliulitinis masažas.

O taip pat: Ultragarsinė liposakcija. Apvyniojimai. Miostimuliacija arba elektrostimuliacija.

Siekiant užtikrintai ilgo ir malonaus rezultato, reikia: žmogaus kūno, medaus išminties ir noro pagelbėti. Būtent tai mes siūlome toms, kas gimus kūdikiui svajoja grįžti į buvusias formas ir atgaivinti organizmą.

TAIP PAT SKAITYKITE