Mollers

Veido joga pasiekiama kiekvienam – „Eurovaistinė“ kviečia į praktikas socialiniuose tinkluose

veido joga

Veidas pats pirmasis pradeda signalizuoti apie mus užklupusią įtampą, stresą ir nuovargį. Nors visi žino, kaip atpalaiduoti savo kūną ir mintis, turbūt tik retas skiria dėmesio veido raumenų relaksacijai. „Eurovaistinė“ su jogos meistre Simona Mikalauskaite tikina: jeigu skiriame dėmesio savo kūno ir minčių atpalaidavimui, tą patį turėtume padaryti ir su veido raumenimis ir „Eurovaistinės“ socialiniuose tinkluose pradeda nemokamų veido jogos pamokų ciklą. 

Veido joga – tai ne raumenų mankšta, o jų atpalaidavimas

Nors iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, kad norint suteikti veidui gyvumo, jo raumenis reikia treniruoti, veido jogos meistrė Simona Mikalauskaitė teigia, kad iš tikrųjų kartais pakanka atlikti tempimo ir savimasažo pratimus.  

„Nuo streso įsitempę veido raumenys ar netgi išryškėjusios raukšlelės – tai požymiai, kuriuos gali paprastai palengvinti veido jogos praktikavimas. Tarkime, pasižiūrėjus į veidrodį, matote, kad vienas jūsų lūpų kamputis yra aukščiau už kitą. Gali pasirodyti, kad siekiant simetriškumo jums reikia treniruoti veido raumenis, tačiau čia geriausiai gali padėti tempimo pratimai ir savimasažas, kuris atpalaiduoja veido mimiką ir nervinę sistemą“, – sako S. Mikalauskaitė.

Veido jogos meistrė pasakoja, kad savimasažo metu aktyvuojama elastino ir kolageno gamyba, suintensyvinamas deguonies ir maistinių medžiagų atitekėjimas į odą, veido raumenis. Taip atliekami pratimai suminkština veido raumenis, atpalaiduodami netgi gilesnes, pavyzdžiui, pykčio raukšles.

Atpalaiduoja ne tik veido raumenis, bet ir mintis

Žodis „joga“ šiame kontekste vartojamas ne veltui. Veido jogos meistrės teigimu, atliekami pratimai padeda atpalaiduoti mintis, pagerina nuotaiką ir bendrą savijautą.

„Veido jogą dažniausiai atliekame prieš veidrodį, o užsiėmimo metu atliekami pratimai yra pozityvūs. Žiūrėdami į save lūpų kampučius keliame aukštyn tarsi šypsotumėmės arba, pavyzdžiui, siunčiame oro bučinius. Kaip mėgstu sakyti, viską darome viršun – į laimingą, atsipalaidavusį veidą. O tai tuo pačiu teigiamai veikia ir mūsų nervinę sistemą“, – pasakoja S. Mikalauskaitė.

Veido jogos meistrė priduria, kad nuotaiką turėtų pakelti ir akivaizdžiai matomi veido pokyčiai po užsiėmimo. Pirmieji momentiniai rezultatai matosi iškart, o jeigu norisi ilgalaikių pokyčių – jogos pratimus rekomenduojama daryti 3-4 kartus per savaitę.

Išmokti gali kiekvienas

Veido jogą gali praktikuoti kiekvienas – tam tereikia žinoti pagrindinius pratimus bei iš jų išsirinkti savo mėgstamiausius. Todėl „Eurovaistinė“ drauge su jogos meistre S. Mikalauskaite inicijavo veido jogos pratimų ciklą, kurį iš viso sudarys 12 online mokomųjų įrašų.

„Vaistinė tai vieta, kur ne tik įsigyjame vaistų, tai – patarimai, tyrimai ir priminimas sau visapusiškai rūpintis gera savijauta. O ją kuria daugybė dedamųjų ir viena jų – gebėjimas atsipalaiduoti ir dėmesys savo kūnui. Veido jogos pratimų įrašais planuojame dalintis kas antrą savaitę iki pat rugsėjo mėnesio savo socialiniuose tinkluose“, – teigia „Eurovaistinės“ komunikacijos vadovė Rolanda Lipnevičiūtė.

TAIP PAT SKAITYKITE