Walmark

Lyderiaujančioje grožio industrijos parodoje „Cosmoprof North America“ pristatytos keturios svarbiausios šio sektoriaus tendencijos

Lyderiaujančioje grožio industrijos parodoje „Cosmoprof North America“ pristatytos keturios svarbiausios šio sektoriaus tendencijos

Praėjusią savaitę, liepos 12-14 dienomis, Las Vegase, Jungtinėse Amerikos Valstijose, vyko vienas svarbiausių grožio industrijos renginių – paroda „Cosmoprof North America“. Dalyvavimas šioje parodoje atveria galimybes verslui iš viso pasaulio ne tik pristatyti save ir savo produktus, bet ir užmegzti reikšmingus kontaktus, garantuojančius lengvesnį ir užtikrintą įsitvirtinimą vienoje didžiausių pasaulyje – Jungtinių Amerikos Valstijų rinkoje. Šiais metais tarp parodos dalyvių – ir vienas pirmaujančių natūralios kosmetikos ženklų Lietuvoje „Manilla“. Iš parodos grįžęs prekės ženklo vystytojos eksporto vadovas Normantas Rabačiauskas dalinasi keturiomis verslo tendencijomis, kuriomis vadovaujasi lyderiaujančios grožio industrijos kompanijos.

  1. Tvarumo inovacijos. „Išgyvenę pasaulinę pandemiją, verslai grįžta prie intensyvaus darbo – ši paroda ne tik galimybė vėl išvysti vieni kitus, bet ir puikus šansas sužinoti apie naujus pasikeitusius vartotojų poreikius bei pasitikrinti, kaip gerai juos, kaip įmonė, atliepiame“, – kalba bendrovės „Dermofaktorius“ eksporto vadovas N. Rabačiauskas. – „Pirmoji ir itin reikšminga tendencija verslo pasaulyje šiuo metu yra tvarumas. Didėjant vartotojų sąmoningumui, verslai turi pasitempti ir ieškoti tvarių ir etiškų būdų išgauti, sukurti, įpakuoti bei pristatyti savo produktus klientui. Ekologišką ir tvarų verslo modelį mūsų įmonė plėtoja nuo pat įkūrimo, pavyzdžiui, naudojame ingredientus, išgaunamus tik iš atsinaujinančių anglies šaltinių, užtikriname, kad augalai, iš kurių išgaunamos žaliavos, yra atsodinami, o ingredientai savaime suyrantys.“ Vienas ryškiausių sprendimų, pristatytų „Cosmoprof North America“ parodoje, – produktų pakuotės, kurias galima papildyti. „Įsigijus prekę pirmą kartą mokama brangiau, bet vėliau perkamas tik produkto papildymas ir toliau naudojama pirminė pakuotė. Tai leidžia reikšmingai sumažinti panaudotų plastikinių pakuočių skaičių“, – komentuoja N. Rabačiauskas.
  2. Super serumai. Antroji tendencija – ypač koncentruoti, „super” serumai, atliekantys kelias funkcijas vienu metu. „Vis daugiau rinkos žaidėjų kuria, gamina ir eksperimentuoja su naujomis formulėmis, bandydami sukurti super herojus – „super” serumus. Čia mes taip pat turime vertingos patirties: „Manilla“ serumų ingredientai ir jų koncentracija parenkama remiantis mokslininkų tyrimais, ingredientus įsigyjame iš aukščiausią kokybę užtikrinančių tiekėjų visame pasaulyje. Serumai praturtinti biotechnologiniais metodais išgauta hialurono rūgštimi, hidrolizuotu kolagenu, keratinu, botaniniais augalų, grybų ir mikrodumblių ekstraktais, AHA, BHA bei PHA organinėmis rūgštimis, taip pat aktyviomis ir stabiliomis vitaminų formomis, todėl atlieka kelias funkcijas vienu metu“, – dalinasi Normantas Rabačiauskas.
  3. Namų SPA. Pandemijos laikotarpis gerokai pakoregavo vartotojų įpročius – darbas iš namų tapo daugelio kasdienybe. Atsižvelgiant į tai, grožio industrijoje nenustoja augti grožio įrangos, skirtos naudoti namuose, pasiūla. „Parodoje netrūko dalyvių, siūlančių įvairių prietaisų grožio procedūroms, odos analizei ir priežiūrai namuose. Verslai vartotojams stengiasi pasiūlyti viską, ko galėtų prireikti, norint įsirengti savo asmeninį SPA tiesiog vonioje“, – sako N. Rabačiauskas. – „Mes taip pat esame pristatę veido priežiūros rutinų rinkinius, kuriuose galima rasti visus efektyviai odos priežiūrai reikalingus produktus – taip kiekvienam leidžiame pasirūpinti savo oda namuose ne blogiau nei kosmetologo kėdėje.“
  4. Dėmesys intymiai higienai. Paskutinioji itin ryški verslo tendencija, kurią mini ką tik iš parodos grįžęs N. Rabačiauskas, – tai vis didėjanti paklausa ir dėmesys produktams, skirtiems intymiai higienai bei intymiam gyvenimui pagerinti. 

Gegužės pabaigoje paskelbę, jog žengia pirmąjį žingsnį į užsienio rinką – Jungtinę Karalystę, natūralios kosmetikos gamintoja UAB „Dermofaktorius“ pristato savo vystomo prekės ženklo „Manilla“ produkciją Jungtinėms Amerikos Valstijoms. Plėtrai užsienyje kompanija ruošėsi pusantrų metų, plėtros programą įmonės specialistai parengė kartu su vienos garsiausių pasaulio verslo mokyklų „UCLA Anderson School of Management“ studentais. Tokią galimybę bendrovei „Dermofaktorius“ suteikė dalyvavimas „Global Access Program“ (GAP), kuri padeda verslui sėkmingai įsitvirtinti naujoje, daug galimybių atveriančioje JAV rinkoje. Kartu su eksportu per ateinančius penkerius metus įmonė planuoja augti bent keturis kartus.

TAIP PAT SKAITYKITE