Nobel biocare

Maisto papildai: kiekvienam ir visiems

Maisto papildai: kiekvienam ir visiems

Šiomis dienomis, vis  greitėjant gyvenimo tempui, itin aktualu tapo išsaugoti gerą savijautą ir darbingumą. Tam į pagalbą pasitelkiame įvairias mokslininkų išrastas priemones. Viena tokių – maisto papildai. Jų būna įvairiausių: sportui, dietai, sveikai gyvensenai, darbingumui ir kt. Tad, kaip nepasiklysti jų gausoje ir išsirinkti sau tinkamiausius?

Taigi, kas tie maisto papildai? Tai medžiagos, kurių pagalba galime palaikyti stabilią savo sveikatos būklę. Ypatingai tai aktualu jeigu patiriate didelius fizinius krūvius, laikotės ilgalaikės dietos, išgyvenate stresą darbe ar mokydamiesi. Vis gi, dažniausiai maisto papildus vartoja intensyviai sportuojantys žmonės. Galima teigti, jog maisto papildai sportui yra populiariausi ir perkamiausi. Tačiau, kaip teigia šiomis medžiagomis prekiaujantys verslininkai, savęs ir geros savijautos neapleidžia ir sportui mažiau prijaučiantys klientai.

Maisto papildai yra skirstomi į grupes, kad žmogus galėtų atsirinkti ir vartoti konkrečiai jam reikalingus. Pagrindinės šių veiksmingų medžiagų grupės yra šios:

  • Raumenų auginimui bei atstatymui.
  • Antsvorio mažinimui ir reikalingų medžiagų organizme palaikymui laikantis dietos.
  • Metabolizmo gerinimui.
  • Bendram organizmo stiprinimui.
  • Imuniteto stiprinimui.
  • Centrinei nervų sistemai.
  • Sąnarių profilaktikai.
  • Skysčių bei elektrolitų palaikymui bei atstatymui.

Dažnai žmonės ieško maisto papildų, skirtų konkretiems organams: akims, nagams, plaukams, odai, širdžiai ir kt. Ne ką mažiau populiarūs papildai, kuriuose gausu įvairiausių  mineralų  bei vitaminų. Jie dažniausiai vartojami  norint palaikyti puikią bendrą viso organizmo savijautą.

Maisto papildai sportui

Kaip jau minėta, patys populiariausi – sportui skirti maisto papildai. Dažniausiai naudojamos sportuojančių  žmonių papildų rūšys: proteinas, žuvų taukai, kreatinas, amino rūgštys, glutaminas. Išrūgų proteinas gana greitai patenka į raumenis ir tokiu būdu sukuria didelį anabolinį efektą. Jis dažniausiai vartojamas ryte prieš pusryčius ir po treniruotės. Amino rūgščių pagalba padidėja raumenų tankis. Jos labai svarbios atkurti raumenų audiniui po didelių fizinių krūvių. Glutaminas be to, kad yra svarbus raumenų atsigavimui, dar ir stiprina imuninę sistemą. Tuo tarpu,  kreatinas didina raumenis ir jėgą. Nors šią medžiagą mūsų organizmas gamina pats, jos pakanka tik kazdieninėms funkcijoms atlikti. Norėdami pasiekti geresnių rezultatų sporte, jo turėsite vartoti papildomai. Žuvų taukai palaiko normalią  kraujotaką ir padeda angliavandeniams ir baltymams pasiekti raumenis. Taip pat puikiai sutepa sąnarius, kuriems tenka didelis krūvis aktyviai sportuojant.

Šiuolaikiniame pasaulyje tiek profesionaliems sportininkams, tiek aktyvaus sporto mėgėjams maisto papildai tapo būtinybe ir neatsiejama kasdieninio maisto raciono dalimi.

TAIP PAT SKAITYKITE