Mollers

Reumatinės ligos vargina daugelį žmonių…

reumatinės ligos

Keičiantis orams reumatinės ligos vargina daugelį žmonių. Rudens darganos lemia peršalimo ligų ir virusinių infekcijų antplūdį bei daugelio lėtinių ligų paūmėjimą. Ypač tokį orą jaučia žmonės, sergantys sąnarių uždegimu ar kitomis lėtinėmis reumatinėmis ligomis. Prie rudens darganų dar prisideda ir padidėjęs fizinis krūvis – derliaus nuėmimo darbai. Tad sąnarių ligos paūmėja ne tik dėl klimato sąlygų, bet ir dėl didesnio nei įprasta fizinio krūvio. Sergančių reumatinėmis ligomis yra kas trečioje šeimoje. Jos neaplenkia nei jaunų, nei pagyvenusių, nei moterų, nei vyrų. Dėl sąnarių ligų sukeliamo nuolatinio skausmo blogėja gyvenimo kokybė, apima depresija, apatija. Reumatinės ligos gali sukelti ne tik laikiną, bet ir nuolatinį nedarbingumą – invalidumą.

Dažniausiai sergama distrofinėmis-degeneracinėmis sąnarių ligomis – osteochondroze, osteoartroze. Dažnai pasireiškia ir minkštųjų, aplink sąnarį esančių, audinių ligos.

Kaip padėti sau ar artimam žmogui įveiktį sąnarių skausmą?

Vienintelio recepto, tinkančio visiems, nėra, todėl tiek perkant gydomąsias priemonės vaistinėse, tiek naudojantis liaudiškomis priemonėmis namuose, būtina pasitarti su gydytoju arba vaistininku.

Sąnarių skausmus galima sumažinti karštais vaistinių augalų maišeliais. Į karštą vandenį įmeskite susmulkintų ir lygiomis dalimis sumaišytų vaistinių augalų: apynių spurgų, ramunėlių, geltonžiedžio barkūno ir juodauogio šeivamedžio žiedų. Kai vaistažolės įkais, sudėkite jas į lininius maišelius ir uždėkite ant skaudamų sąnarių. Palaikykite 15-20 minučių. Taip gydykitės 2 savaites.

Beržų lapų vonios: 200 g beržų lapų užpilkite dviem litrais verdančio vandens, pavirkite 15-20 minučių ant silpnos ugnies, po to nukoškite. Gautą nuovirą naudokite vonioms. Beržų lapų vonios veiksmingai malšina sąnarių skausmus.

Skaudamus sąnarius įtrinkite krienų tyrele. Galite uždėti ir krienų kompresą: šviežiai sutarkuotų krienų uždėkite ant lininio audeklo, 5-10 minučių palaikykite ant skaudamo sąnario, paskui nuplaukite ir patepkite odą aliejumi.
Sąnarių skausmus malšina garstyčių kompresai.
Skaudamus sąnarius nakčiai apriškite kopūsto lapais, prieš uždedant geriausia juos „palyginti“ lygintuvu ir uždėti dar karštus.

Neturintiems laiko, kaip alternatyvą liaudiškiems receptams, galima naudoti kosmetinius gydomuosius tepalus pagamintus eterinių aliejų ir gydomųjų žolelių pagrindu.  Vieni iš tokių tepalų yra 911. 911 produktų sudėtyje yra daugiau nei 40 % eterinių aliejų, įvairių žolelių ekstraktų, vitaminų, mikroelementų, bišofito, skruzdžių rūgšties ar bičių nuodų, kurių dėka produktas giliai įsiskverbia ir veikia ne tik paviršutiniškai, bet ir iš vidaus. Priemonės lengvai ir greitai įsigeria, įsiskverbia į gilius odos sluoksnius, todėl efektyviai veikia procesus ne tik odos paviršiuje, bet ir gilesniuose sluoksniuose, kas leidžia pašalinti ligos išorinius požymius bei jos priežastis. tepalai kūnui rekomenduojami kaip papildomos priemonės, kovojant su sąnarių ligomis, raumenų skausmais, venų išsiplėtimu, radikulitu, pragulomis, kitomis problemomis. Tepalai pasižymi antiseptinėmis, baktericidinėmis, priešuždegiminėmis ir analgetinėmis savybėmis. Asortimente rasite priemonių, kurios šildo arba vėsina, stabdo uždegiminius procesus, malšina skausmus, šalina tinimą, drėkina ir apsaugo Jūsų odą. Padeda pašalinti sumušimų, nudegimų, varikozės požymius.

Be to, priemonės itin ekonomiškos naudojimui, jų užtenka ilgam laikui.

Neperšalkite, stenkitės, kad kojos visuomet būtų šiltai apautos; saugokite ir rankas – mūvėkite pirštines, kai tik prasideda rudens darganos.

  • Reguliuokite savo svorį. Antsvoris papildomai apkrauna stuburą ir sąnarius.
  • Valgykite mažiau druskos ir acto, galite periodiškai valyti organizmą.
  • Valgykite sveiką maistą, daugiau vaisių, daržovių, produktų su imbieru.
  • Papildomai vartokite praparatus su gliukozaminu. Sergant sąnarių ligomis jo poreikis ypač padidėja. Gliukozaminas skatina sąnarių atsinaujinimo procesus.
  • Problemines vietas stenkitės apgaubti šiluma. Šiluma ant skaudamų vietų numalšina skausmą, atpalaiduoja raumenis, pagerina kraujotaką. Šilumos kompresai ypač naudingi prieš mankštą. Lengviausias būdas – 15 minučių trukmės šiltas dušas ar vonia. Kiti būdai – karšti kompresai, šildytuvai. Nedarykite šilumos procedūrų, jei dėl kokių nors priežasčių sumažėjęs odos jautrumas.

TAIP PAT SKAITYKITE