Gudručio vaistinė

Sveikos gyvensenos startuoliui – daugiau kaip pusė milijono investicijų

FitMe

Į sveikos gyvensenos projekto „Slaptomanė“ plėtrą Lietuvoje ir užsienyje investuojama 550 tūkst. eurų.  Investicijos skirtos naujiems technologiniams sprendimams, kurie leis kiekvienam vartotojui sukurti  individualias specialistų patvirtintas mitybos ir sveikatinimosi programas. Toks sprendimas Lietuvos rinkai kuriamas ir lietuvių kalba pristatomas pirmą kartą. Išplėtus veiklą iki šiol naudotą pavadinimą pakeis prekės ženklas „FitMe“. 

Nejudrus gyvenimo būdas, nesveika mityba, daugėjantis antsvorį turinčių žmonių skaičius bei įvairūs dėl šių priežasčių kylantys susirgimai verčia vis daugiau dėmesio skirti sveikesniam gyvenimo būdui. Todėl dešimt metų gyvavęs sveikos gyvensenos projektas „Slaptomanė“ žengė žingsnį į naują kokybę – gerokai plečiamas teikiamų paslaugų spektras, padidėjo konsultuojanti gydytojų, sertifikuotų trenerių, virtuvės šefų ir kitų specialistų komanda, taip pat numatyta ir paslaugų plėtra į užsienį. Daugiau nei pusės milijono eurų investicijas naujam projektui „FitMe“ užtikrino vartotojų atlygio platformos „Monetha“ įkūrėjas Andrej Ruckij  bei kosmetikos prekės ženklo“ Moon Cosmetics“ įkūrėjas Vytautas Tauginas, ėmęsis organizuoti visą išplėstą veiklą ir tapęs bendrovės generaliniu direktoriumi.

„Sveikatos klausimai tampa vis aktualesni daugeliui užimtų ir sau laiko neturinčių žmonių, todėl labai svarbu, kad kiekvienas pagalbos ir patarimų sulauktų laiku. Pasitelkę modernius technologinius sprendimus turėsime galimybę kvalifikuotas konsultacijas ir pasiūlymus sveikatos stiprinimui pateikti šiuolaikiniam žmogui priimtina forma, patogiai ir greitai. Šios idėjos sumanytoja ir projekto pradininkė Modesta Žukauskaitė aplink save sutelkė puikią komandą, galinčią konsultuoti mitybos, svorio reguliavimo ir sveikatinimosi klausimais, taip pat teikti mitybos ir juos atitinkančius sporto treniruočių planus. Todėl investuotojams tiesiog beliko sudaryti šiai puikiai komandai palankias sąlygas dirbti“, – sako „FitMe“ generalinis direktorius Vytautas Tauginas.

Iki šiol daugiausiai dėmesio skyrę individualių mitybos planų sudarymui ir sveiko maisto receptų kūrimui, „FitMe“ specialistų komanda nuo šiol juos pateiks naujoje, daug patogesnėje platformoje ir pritaikys patarimus bei rekomendacijas individualiai kliento situacijai. Prieš pateikiant pasiūlymus bus įvertinti besikreipiančio žmogaus sveikatos būklė, gyvenimo būdas, įpročiai, geriausia patirtis ir naujausios sveikos mitybos tendencijos. Tik tuomet klientui bus pateiktas individualus problemų sprendimo būdas.

„Technologijos mums padės atlikti detalią situacijos analizę bei suformuoti pagrindinius sveiko gyvenimo būdo principus, kuriuos patikrins ir aprobuos komandos ekspertai. Mitybos planuose atsižvelgsime į individualius apribojimus, alergijas skirtingoms maisto rūšims ir žmogaus maisto gaminimo patirtį. Taip siekiame, kad mitybos planas atitiktų konkretaus žmogaus gyvenimo būdą ir poreikius bei turėtų su juo susijusią judraus gyvenimo rekomendaciją“, – sako „FitMe“ produkto plėtros ir inovacijų vadovė Modesta Žukauskaitė.

M.Žukauskaitė sveika mityba domisi daugiau kaip 10 metų. Jauna mergina, turėdama antsvorio bei nuolat jausdama nuovargį, išbandė daugybę dietų, kurios nebuvo efektyvios. Tuomet pradėjusi domėtis sveikos gyvensenos principais, surado sprendimą pirmiausia sau, vėliau jį padėjo prisitaikyti kitiems. Modesta yra 8 knygų autorė, dvi iš jų tapo bestseleriais Lietuvoje. Ji taip pat sukūrė daugiau nei 27 tūkst. personalizuotų mitybos planų savo klientams, rašo blog’ą apie sveiką mitybą. Savo veikla ir pasiekimais Modesta motyvavo 60 tūkst. sekėjų būrį.

„Buvau apkūni, drastiškais būdais kovojau su savo valgymo sutrikimais, nemokėjau tinkamai savimi rūpintis. Su patirtimi atėjo reikiami atsakymai, žinojimas ir sąmoningumas. Suradau pačius efektyviausius, organizmui draugiškus sveikos mitybos principus, kurių dėka pavyko visam laikui sulieknėti, pagerinti sveikatą, išspręsti odos problemas, pakoreguoti mąstyseną ir įpročius“, – prisimena M.Žukauskaitė.

„FitMe“ perims „Slaptomanės“ klientų bazę, todėl šie ir toliau gaus jiems įprastas paslaugas bei galės naudotis naujais projekto sprendimais, sulauks naujai prie nuolat augančios komandos prisijungusių ekspertų patarimų.

TAIP PAT SKAITYKITE