Per pastaruosius kelerius metus, rinkodaros aplinka stipriai pasikeitė. Nuolat didėjanti konkurencija, paskatino įmones apeiti tradicinius reklamos kanalus, ir rinktis turinio rinkodarą. Šiame straipsnyje, skaitmeninės rinkodaros agentūra iKiwi pateiks jums priežastis, kodėl visi verslai turėtų investuoti į turinio rinkodaros strategijos vystymą.
Kas yra turinio rinkodara?
Tai marketingo veikla, kurios pagrindas yra reguliarus vertingo turinio kūrimas. Turinio marketingo pavyzdžiai gali būti video, straipsniai, socialinių tinklų turinys, podcast’ai ir t.t.
Privalumai
1. Turinio rinkodara yra ilgalaikė strategija
Jeigu investuosite savo laiką, į nuolat atnaujinamo turinio kūrimą, ilgainiui tai atsipirks, ir jis užims aukštas pozicijas Google paieškos rezultatuose. O tai lemia srauto augimą ir būsimus pardavimus.
2. Sukuria prekės ženklo autoritetą
Kai kuriate tai, apie ką labiausiai nusimanote, sudarote savo srities eksperto vaidmenį. Auditorija ir kiti verslai, į jus žiūri, kaip į pavyzdį. O tie, kurie galiausiai iš jūsų niekada nepirks, pagal turinį jus laikys savo srities profesionalu.
3. Padeda įgyti pranašumą, prieš konkurentus
Net jeigu esate naujai susikūręs verslas, naudodami tinkamą turinio rinkodarą, galite įveikti savo konkurentus. Viskas, ką jums reikia daryti, tai sukurti gerą turinio strategiją, ir ja remiantis kurti turinį įvairiems kanalams.
4. Palaiko kitus, skaitmeninės rinkodaros kanalus
Turinio rinkodara yra lyg tiltas, kuris jungia kitas skaitmeninės rinkodaros strategijas. Jeigu yra kuriama tinkamai, ji veda vartotojus į informatyvesnes ir įdomesnes medijas. Turinio rinkodarą galite naudoti ir kaip „vartus”, į el. pašto rinkodaros kampanijas ir daugelį kitų.
5. Padeda pritraukti ir edukuoti potencialius klientus
Apsilankę jūsų svetainėje, žmonės retai iš karto apsiperka. Jie iš pradžių sužino, kad jūs egzistuojate, tuomet, atlieka tyrimą ir išsiaiškina, ką jūs galite jiems pasiūlyti, ir kaip išspręsite jų problemas. Ir galų gale, jeigu pasiseka vartotojus pritraukti, jie tampa jūsų pirkėjais. Jeigu, neinvestuosite į kokybiško turinio kūrimą, galite prarasti daug galimybių pritraukti potencialius klientus.
Jūsų keliamas turinys, ne tik, padeda įgyti naujų klientų, bet ir išlaikyti jų lojalumą. Atradę savo problemų sprendimo būdus, jie norės nuolat grįžti ir mokytis iš jūsų turinio.
6. Didina konversijas
Konversija – tam tikrų veiksmų internetinėje svetainėje atlikimas, pavyzdžiui, prekės įsidėjimas į krepšelį.
Kokybiško turinio kūrimas gali pagerinti konversijų skaičių. Pavyzdžiui, jeigu internete plėtojate papildų verslą, ir sukuriate straipsnį, apie vitaminų teikiamą naudą žmogui, tai gali paskatinti vartotoją labiau pasirūpinti savo sveikata ir nusipirkti iš jūsų interentinės parduotuvės vitaminus.
Turinio rinkodara ir SEO
Tam, kad galėtumėte konkuruoti skaitmeninėje erdvėje ir pasiekti aukštų rezultatų, į savo turinio rinkodaros strategiją būtina įtraukti SEO. Net jeigu kursite įdomų ir efektyvų turinį, nereiškia, kad jis pasieks jūsų norimą auditoriją. Naudodami SEO strategiją, optimizuosite savo turinį, pagal raktinius žodžius ir taip galėsite pritraukti didelį vartotojų srautą į savo internetinę svetainę.
Taigi, ateityje turinio rinkodara turėtų augti dar sparčiau, o jos svarbumas su kiekviena diena vis didėja. Jeigu siekiate aukščiausių rezultatų, nepamirškite, kad SEO yra neatsiejama turinio rinkodaros dalis. Mūsų komanda siūlo SEO paslaugas, kurios gali padėti iškelti jūsų verslą į aukštumas. Susisiekime!