Ant nosies – kalendorinis pavasaris. Ūpą kelia ilgiau šviečianti saulė, bet, deja, dažniau ir pastebime po ilgo šaltojo sezono išsausėjusią odą ar žvilgesį praradusius plaukus. Turbūt ne kartą esate patyrę, kad ilgai naudojamas šampūnas tarsi nebeveikia taip gerai, kaip pirmąjį kartą. Tai nėra tik pojūtis – atidarytos grožio priemonės laikui bėgant iš tiesų praranda savo efektyvumą. Atsinaujinti savo kosmetikos arsenalą dabar pats metas, nes pavyks gerokaisutaupyti – „Iki“ prekybos tinkle prasidėjusi „Grožio fiesta“, kurios metu populiariems produktams taikomos nuolaidos siekia net 50 proc. Ir tai – tik dalis naudingų pasiūlymų.
„Grožio fiesta“ – pirkėjų be galo pamėgta tradicija, ribotą laiką siūlanti ypač dideles nuolaidas. Apie jos naudą piniginei geriausiai byloja gyventojų elgesys. Matome, kad jie nieko nelaukia – jau pirmosiomis akcijos dienomis lojalūs pirkėjai naudojasi proga reikalingomis priemonėmis „Iki“ apsirūpinti net iki perpus pigiau. Į pirkinių krepšelius kraunami šampūnai, kremai, veido kaukės, dezodorantai, dantų pastos, kitos įvairios plaukų, burnos bei kūno priežiūros priemonės, kosmetika. Pirkėjai vertina galimybę įsigyti pamėgtų prekių ženklų produktų palankesnėmis kainomis arba išbandyti naujus“, – pasakoja „Iki“ komunikacijos vadovė Gintarė Kitovė.
Neatidarytos priemonės gali išlikti kokybiškos ištisus mėnesius ar metus, todėl „Iki“ akcijos metu pirkėjai dažnai jų įsigyja didesniais kiekiais. Jos ilgai išliks efektyvios, jei bus laikomos sausoje vietoje, atokiau nuo šilumos šaltinių ir tiesioginių saulės spindulių.
Tuo tarpu priemones atidarius, specialistai rekomenduoja kaskart po naudojimo jas sandariai uždaryti ir sunaudoti per nurodytą terminą. Terminas žymimas atidaryto indelio ikona su 6M, 12M, 24M ar 48M žymėjimu. Skaičiai nurodo, per kiek mėnesių reikėtų pabaigti pradėtą produktą.
Net ir nepraėjus galiojimo terminui, netinkamai laikomi produktai gali prarasti savo savybes arba, dar blogiau, sukelti odos problemų. Todėl jei pastebite, kad pakito produkto konsistencija – jis tapo skystesnis arba, priešingai, per tirštas, pasikeitė spalva ar kvapas, atsirado sluoksniavimasis ar sumažėjo efektyvumas – tai ženklai, kad metas atsinaujinti priemonę.
Akcija „Iki“ parduotuvėse leis stipriai sutaupyti nedarant jokių kompromisų kokybei – „Grožio fiestoje“ dalyvauja tokie prekių ženklai kaip „Nivea“ „Filorga“, „Olaplex“, Kevin Murphy“, „Burberry“, „Calvin Klein“, „Syoss“, „Garnier“, „L‘oreal“, „Margarita“, „Colgate“, „Gillette“, „Old Spice“ ir kt.
Norint pasinaudoti „Grožio fiestos“ nuolaidomis, tereikės išsirinkti jau pamėgtas ar naujas priemones iš gausaus asortimento ir kasoje nuskenuoti savo „Iki“ lojalumo kortelę ar „Iki“ programėlę.
Svarbu paminėti, kad nuolaidos galioja ir elektroninėje „Iki“ parduotuvėje. Užsisakius prekes joje, galima pasirinkti ne tik pristatymą į namus, bet ir galimybę patiems atsiimti pirkinius „Iki“ parduotuvėje ir taip sutaupyti ne tik pinigų, bet ir laiko.