Mollers

Nuolaidos: prekybininkai spekuliuoja asmenų psichologija

Tenka pastebėti tendenciją, jog vis daugiau žmonių ima sekti prekybos centrų afišuojamas produktų kainas įprastu prekybos metu ir tuomet kai prasideda vadinamieji „Didieji metų išpardavimai”, kuomet kainos yra, anot, piliečių dirbtinai pakeliamos, nes pritaikius deklaruojamą nuolaidą, galutiniame rezultate galutinis vartotojas sumoką sumą, kuri galiojo iki akcijos pradžios.

Todėl reziumuojama, jog ekonominės naudos pirkėjas nepatiria, kadangi akcijų metu prekybininkai viliodami nuolaidomis tiesiog spekuliuoja asmenų psichologija, kuri įtakoja ekonominį vartotojų elgesį ir sukuria iliuzinį ypatingos kainos pranašumą. Atkreipiu dėmesį, jog 2010 gruodžio 23 d. Lietuvos Vyriausiasis administracinis teismas išnagrinėjo bylą, kurioje pažymėjo, jog <...> vien tos aplinkybės, jog nuolaida taikoma nuo prieš tai pakeltos siūlomo produkto kainos, nepriklausomai nuo to, kokia buvo jo aukščiausia ir žemiausia kainos, pakanka, kad būtų galima konstatuoti nesąžiningą komercinę veiklą.

Taigi vartotojus, kurie mano, kad jų ekonominiai interesai pažeisti raginčiau netylėti ir kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą.


Diena.lt

TAIP PAT SKAITYKITE