Vilniaus širdies chirurgijos centras (UAB „Kardiolita”) ir specializuota gyvybės draudimo brokerių bendrovė „LIFE LT” pristato naujovę Lietuvoje – asmeninio medicinos asistento ir asmeninio draudimo konsultanto paslaugas.
Pasak Andriaus Jonučio, UAB „Kardiolita” generalinio direktoriaus pavaduotojo, šiais laikais žmonės neranda laiko profilaktiniams sveikatos patikrinimams arba nesupranta jų svarbos. Tokie patikrinimai padėtų nuspėti ligą arba nustatyti ją ankstyvojoje stadijoje, kad būtų galima imtis reikiamų priemonių ligai įveikti. Negano to, žmonės atidėlioja vizitus pas gydytojus net ir tuomet, kai tai būtina. Be to, žmogui, neturinčiam medicininio išsilavinimo, itin sudėtinga susigaudyti tarp įvairių gydytojų išvadų ir laikytis visų rekomendacijų.
Siekdami tapti ne tik paslaugos teikėjais, bet ir asmeniniais patarėjais, žinančiais kiekvieno kliento asmenines sveikatos problemas ir poreikius, atsižvelgdami į tokio požiūrio trūkumą Lietuvos sveikatos priežiūros srityje, kartu su partneriais pradedame siūlyti asmeninio medicinos asistento paslaugą, – pasakoja A. Jonutis.
Susidomėjusiems šia paslauga bus siūlomas nuolatinis sveikatos būklės monitoringas, primenama apie būtinas konsultacijas ir tyrimus, informuojama apie rekomenduojamus profilaktinius sveikatos patikrinimus, rūpinamasi ligų prevencija.
„Džiaugiamės, kad sutapo „Kardiolitos” ir mūsų požiūris į klientą ir aukštą aptarnavimo kokybę, ir galime gyventojams pasiūlyti išskirtinį sprendimą – dvi naujas paslaugas vienoje vietoje. Ilgą laiką dirbdami gyvybės draudimo srityje pastebėjome, kad žmonėms dažnai trūksta profesionalios, nepriklausomos konsultacijos aktualiais gyvybės draudimo ir ilgalaikio taupymo klausimais, o ypač kokybiško aptarnavimo po draudimo sutarties sudarymo, todėl pradedame siūlyti naują paslaugą Lietuvoje „Asmeninis konsultantas”, – sako Danas Čeilitka, UADBB „LIFE LT” direktorius.
„Asmeninio konsultanto” paslaugą turinčiam klientui priskiriamas asmeninis konsultantas, kuris ne tik įvertina kliento šiandieninius poreikius, pateikia rekomendacijas ir padeda pasirinkti geriausią gyvybės draudimo sprendimą, bet taip pat pasirūpina pilna kliento šeimos draudimo apsauga ir užtikrina nuolatinį asmeninį kliento aptarnavimą – tai ypač aktualu, kai kalbame apie ilgalaikius sprendimus.
„Ateityje toliau plėsime šios paslaugos teikiamus privalumus mūsų klientams ir dar labiau individualizuosime paslaugą pagal kiekvieno kliento unikalius poreikius ir tikslus”, – teigia Danas Čeilitka.