Pacientų pasitenkinimo Lietuvos sveikatos apsaugos sistema indeksas – 69,5 proc. Tokius 2006–2007 m. apklausos rezultatus pristato Lietuvos gydytojų ir gydymo įstaigų reitingo sistema Pincetas.lt.
PPI nurodo pacientų pasitenkinimo teikiamomis paslaugomis laipsnį ir tikimybę, kad kitą kartą prireikus analogiškų paslaugų, jie kreipsis į tuos pačius medikus.
„Jei egzaminą laikytų Lietuvos sveikatos apsaugos sistema, pacientai ją įvertintų septynetu su mažutėliu minusu”, – sakė portalo sumanytojas Mindaugas Žiukas
Pasak gydytojo, tai geras įvertinimas, nes ekspertai Lietuvos sveikatos apsaugos sistemą laiko prasčiausia Europos Sąjungoje (ES).
Pacientų pasitenkinimo Lietuvos sveikatos apsaugos sistema indeksas (PPI) – tai lūkesčių įgyvendinimo ir lojalumo prekės ženklui kitose paslaugų ir prekių sferose rodiklių analogas. Portalo Pincetas.lt apskaičiuotas PPI reiškia, kad Lietuvos sveikatos apsaugos sistema pacientų lūkesčius patenkina 69,5 proc.
Jei PPI būtų lygus 100 proc., tai reikštų, kad pacientai yra patenkinti pakankamai, kad kitą kartą kreiptųsi į tą patį gydytoją toje pat gydymo įstaigoje. Įvairių tyrimų duomenimis, pavyzdžiui, JAV sveikatos apsaugos sistemos PPI svyruoja 75–80 proc. intervale.
Prognozuojama, kad PPI ateityje mažės, nes privalomojo sveikatos draudimo pinigai taps prieinami ne tik valdiškoms įstaigoms, o medikai-altruistai yra nykstanti rūšis.
Lietuvos sveikatos apsaugos sistemos PPI apskaičiuotas remiantis daugiau kaip 104 tūkst. interneto vartotojų nuomone apie 412 Lietuvos gydymo įstaigų ir apie 1,5 tūkst. gydytojų.
Pincetas.lt yra virtuali Lietuvos gydytojų ir gydymo įstaigų reitingavimo sistema.