Natula

Lietuvos gyventojai dantų šepetėlius keičia šešiskart rečiau, nei derėtų

Tyrimų bendrovės „AC Nielsen” ir „Procter & Gamble” duomenimis, Lietuvos gyventojai dantų šepetėlį keičia vidutiniškai kas 18 mėnesių, tačiau tai daryti reikėtų net šešiskart dažniau – kas 3 mėnesius. Specialistai primena, kad ilgai nekeičiamuose šepetėliuose ima kauptis žalingi mikroorganizmai. Be to, jie nebe taip gerai išvalo dantis. Lietuvos gyventojų apklausa atskleidė, kad dantų ir burnos higienos žinių kol kas stinga daugeliui Lietuvos gyventojų. Tuo tarpu medikai pabrėžia, kad tinkama dantų priežiūra, ypač vaikystėje, leidžia išvengti sunkiai pagydomų dantų ligų.

Paskatinta šių duomenų, su Lietuvos Respublikos Odontologų rūmais jau ne vienerius metus bendradarbiaujanti bendrovė „Procter & Gamble” įgyvendino edukacinę socialinę akciją „Padovanokite šypseną… ir dantų šepetėlį”. Jos metu į akcijos partnerės – bendrovės „Maxima” prekybos centrus apsipirkti atėję žmonės galėjo įsigyti dvigubą pakuotę dantų šepetėlių „Blend-a-med”, ir vieną šepetėlį iš šios pakuotės paaukoti vaikams, kuriems jų trūksta labiausiai.

Per keletą artimiausių savaičių daugelyje Lietuvos vaikų globos namų augančius ir socialiai remtinus vaikus pasieks po komplektą iš trijų dantų šepetėlių, kurių jiems užteks visus mokslo metus. Iš viso remtiniems vaikams bus išdalintas 51 tūkstantis šepetėlių. Dalį šių šepetėlių paaukojo Lietuvos gyventojai socialinės akcijos metu, o dalį dovanojo bendrovė „Procter & Gamble”.

„Pagrindinis įgyvendintos socialinės akcijos uždavinys buvo atkreipti dėmesį į taisytinus Lietuvos gyventojų burnos higienos įpročius ir priminti, jog teisingos dantų priežiūros vaikai mokosi savo šeimoje. Tuo pačiu siekėme paskatinti Lietuvos žmones domėtis ir rūpintis vaikų sveikata ir gerove”, – sakė „Procter & Gamble” svarbių klientų prekybos vadovas Lietuvoje Evaldas Juodišius.
Būtinybę gerinti burnos sveikatos mokymo sistemą pabrėžė ir LR Odontologų rūmų atstovai. „Su „Procter & Gamble” bendradarbiaujame jau ne pirmi metai. Vertindami šios kompanijos socialinės atsakomybės strategiją, sėkmingos partnerystės tikimės ir toliau. Esame numatę kartu įgyvendinti ne vieną vaikų ir suaugusiųjų šviečiamąją programą, susijusią su sveika gyvensena ir dantų higienos įgūdžių ugdymu”, – sakė LR odontologų rūmų Tarybos pirmininkė, doc. dr. Anastazija Tutkuvienė.



TAIP PAT SKAITYKITE