Nobel biocare

DVI JŪSŲ GYVENIMĄ PAKEISIANČIOS DIENOS

SENSACIJA
PIRMĄ KARTĄ LIETUVOJE

„PASLAUGOS LUX KLASĖS DAUGIAU NEGU PASLAUGOS“

Autoriniai Lannos Kamilinos mokymai

„Paslaugos – tai jausmai. Kuo aukštesnės kokybės yra paslaugos, tuo jautresni jausmai…“

Iš knygos „Luxe klasės paslaugos“


Mokymai tęsiasi dvi dienas intensyvesniam suvokimui.

Mokymai remiasi knygos „Luxe klasės paslaugos“ idėjomis ir filosofija, todėl visi dalyviai turi iš anksto perskaityti šią knygą lk-book.com. Knyga ir mokymai adresuoti vadybininkams, grožio srities specialistams, bet bus įdomūs ir plačiam ratui – tiems, ką traukia LUXE klasės paslaugos.

2015 m. gegužės 16, 17 dienomis, Vilnius.
Trukmė: 17 valandų (2 dienos – 14 valandų: nuo 10.00 iki 19.00 val., pietų pertrauka 60 min.).

Kaina vienam dalyviui 2 dienom:

Kongreso 2015 dalyviams (Lietuvos rezidentai, fiziniai asmenys) kvalifikacijos kėlimo programa

300€

Kongreso 2015 dalyviams (Lietuvos nerezidentai, fiziniai asmenys) 16 TIP (CIDESCO)

300€

Gerbiamiems partneriams UAB LNE, MEGAPRESSGROUP SIA kompanijų klientams

300€

Žurnalo prenumeratoriams (Lietuvos rezidentai, fiziniai asmenys) kvalifikacijos kėlimo programa

350€

Žurnalo prenumeratoriams (Lietuvos nerezidentai, fiziniai asmenys)16 TIP ( CIDESCO)

350€

Kitiems klientams

400€

Posovietinėje erdvėje daugeliui kompanijų paslaugos iki šiol yra jautri vieta. Netgi itin šiuolaikiškuose salonuose ir butikuose, bankuose ir prašmatnų nekilnojamąjį turtą siūlančiose kompanijose, kur, iš pirmo žvilgsnio, viskas yra idealu, nuobodžiaujantis administratoriaus žvilgsnis, nuobodžiaujantis specialistas arba pardavėjas gali sugadinti visą nuotaiką.

Lannos Kamilinos – sėkmingos verslininkės ir vakarėlių liūtės, be to, kūrybinės grožio salono „Lanna Kamilina“ direktorės, vienos pirmųjų grožio salono Rusijoje savininkės nuomonė – tai kompetentingos, įtakingos ir žymios grožio srities specialistės nuomonė, kuria norima apsaugoti grožio verslą nuo negraibių paslaugų industrijos kolegų veiksmų. Be to, sunku ginčytis su pagrindine mintimi – pirmaklasės paslaugos gimsta iš nuoširdžios meilės žmonėms ir noro padaryti jų gyvenimą geresnį, nes dar senovės kinai sakė: „Žmogus be šypsenos negali atidaryti parduotuvės“.

Kai kurios frazės iš knygos: „Mūsų misija – klientų norų įgyvendinimas. Išsiaiškinkite tikruosius jų norus!“, „Žmonėms patinka patikti. Padovanokite jiems šį jausmą! Padarykite tai be jokios priežasties“, „Džiaugsmo išraiška, bendraujant su klientu, turi būti parodyta ne mažiau kaip tris kartus: ryškiai – pradžioje, švelniai – per vidurį, šiltai – pabaigoje“.

Visos paslaugų problemos – tai, greičiau, vidaus žmogaus būklės atspindys ir mokymai gali padėti Jums tapti tokiu specialistu, kuris pajėgia teikti ir super paslaugas.

Ir jeigu Jūs manote, kad žinote viską savo srityje, kad niekas Jums nieko naujo negali pasakyti ir tie, kas moko, nieko nesupranta versle, mes patariame paskaičiuoti savo pajamas ir klientų, kurie praeina Lannos Kamilinos mokymus seminaruose ir mokymuose, pajamas, tiesiog palyginimui.

O po to eiti ir pagalvoti, kodėl Jūsų salonas su investuotu į remontą ir įrangą kapitalu visgi neduoda 700 000 eurų apyvartos 100 kvadratiniuose metruose per metus. Kodėl pas Jus sustojo apartamentų pardavimai, nors kai kuriose kompanijose jie sėkmingai tęsiasi. Kodėl Jūsų klientai nueina į kitą finansinę instituciją, uždarydami sąskaitas pas Jus. Kodėl…

Lanna Kamilina apie 20 metų dirba paslaugų industrijoje ir beveik pusę iš jų – art-vadybininke ir personalo trenere. Lengvai ir aiškiai autorinės metodikos formos ji pasakoja apie darbo šiame versle ypatumus, apie konfliktus ir perspektyvas, apie meną sukurti išskirtinumo atmosferą ir apie „mena parduoti svajonę“.

  • Knygos „Luxe klasės paslaugos. Rožinė vadybininko knyga“, leidykla „Alpina Business Books“, 2005. Perkamiausia knyga;
  • Salono „Lanna Kamilina“ (Maskva) kūrybinė direktorė www.lannakamilina.ru;
  • Elgsenos mokymų „Luxe klasės paslaugos“ meistrė prekės ženklų: Dior, Kerastase, Estée Lauder, Lancôme, Chanel, Jo Malone (Rusija) personalui.

Mokymai 20 asmenų grupėje, rusų kalba.

Programa

1 diena. Tema „Gyvenimas – tai darbas? Ar Darbas – tai Gyvenimas!“

Nuosavų išteklių pažinimas ir diagnostika.
Kaip aš suvokiu save
Kaip mane mato kiti
Kaip mes norime, kad mus matytų
Suvokimo ir sėkmingos prezentacijos kanalų atidarymas
Vidinės jėgos didinimas. Menas patikti iš pirmo žvilgsnio.
Saviprezentacija ir kompanijos pasiūlymų pristatymas tinkamomis sąvokomis.

2 diena. Tema „Klientai visam Gyvenimui“.

Klientų ir jų norų elgsenos modelių diagnostika.
Supermotyvacija+drąsa+etika+atkaklumas=sėkmė.
Kliento palaikymas ir perspektyvių ir gražių santykių kūrimas.
Humaniški luxe klasės paslaugų santykiai.
Kliento išaukštinimas+karališkas aptarnavimas= „lygiaverčiai santykiai“.
„Norimos ateities“ elgesio paveikslo fiksavimas.

Taip pat:

Savo geriausių savybių treniravimas.
Patrauklios harmonijos sukūrimo paslaptys.
Sėkmingas ir malonus kolegialumas.

Mokymų metu per jausmus ir emocijas atsiveria atnaujintas kelias į tobulumą ir drąsų savo sėkmės demonstravimą.
Pasiekiamas bendravimo džiaugsmas.
Gebėjimas gražiai ir tinkamai pristatyti save ir savo kompaniją.
Suvokiamas luxe kodas, intonacijos valdymas, kalbos ir gestų valdymas.
Semiamasi patirties kuriant luxe klasės atmosferą ir meną iškelti šalia esančius žmones.

 


Registruotis seminarui, rezervuoti viešbutį kreiptis:
Grožio sričiai
Dina Veretennikova
megapressgroup™ Training coordinator / Sales manager
Mob. Phone: +37061249228;
e-mail: edu.lt@megapressgroup.com

 

Klientams ir partneriams
Svetlana Afanasija Juralevic, MP
megapressgroup™
Les Nouvelles Esthétiques Latvia Lietuva Eesti
Mob. Phone: +37061800678; +37128306869
e-mail: svetlana.juralevic@megapressgroup.com

TAIP PAT SKAITYKITE