Agatas

MTV ir „The Body Shop” kampanija prieš AIDS surinko rekordinę pinigų sumą

MTV ir „The Body Shop” kampanija prieš AIDS surinko rekordinę pinigų sumą

Visi, kurie įsigijo šį blizgį, buvo informuoti, kad prisidėjo prie MTV ir „The Body Shop” kampanijos prieš ŽIV ir AIDS. Tai yra jau ne pirmas MTV bendradarbiavimo su grožio produktus kuriančiomis bendrovėmis. MTV inicijuota ir kuruojama „Staying Alive” organizacija siekia atkreipti visuomenės dėmesį į ŽIV/AIDS apsikrėtusių žmonių problemas, remia tyrimus naujiems gydymo metodams išrasti ir siekia pažindinti jaunimą su šia realija bei užkirsti kelią tolesniam mirtino žmogaus imunodeficito viruso plitimui.

Kampanijos metu surinktas lėšas „MTV Staying Alive Foundation” skirs skaudžiausiai ligos paliestiems Afrikos regionams bei moksliniams tyrimams. Daugiau nei per mėnesį šiems tikslams buvo surinkta apie 1 300 000 dolerių. Toks pasisekimas parodo, kad akcija pavyko ir kad visuomenė nėra abejinga sergančiųjų problemoms bei nori išvengti didesnio ŽIV/AIDS plitimo.

Kampanijos koordinatorė Sara Piot: „Labai džiaugiamės, kad kampanija praėjo sėkmingai. MTV ir „The Body Shop” pasiūlytas produktas buvo šluote iššluotas iš parduotuvių visuose pasaulio regionuose. Šiuo metu ruošiame išsamią ataskaitą apie tai, kam ir kiek pinigų bus skirta iš visų surinktų lėšų. Noriu padėkoti visiems akcijos rengėjams, partneriams ir kiekvienam, kuris įsigijo lūpų blizgį ir parodė pilietinę vienybę. Nuo ligos nėra apsaugotas niekas, todėl labai svarbu, kad kuo daugiau žmonių žinotų apie galimą riziką, jos išvengtų, o sergantieji suprastų kad jie nėra pamiršti, kad jie gali susilaukti pagalbos”.



TAIP PAT SKAITYKITE