Biorythm

TV reklamos kampanija – prieš pasyvų vaikų rūkymą

Europos Komisija pristatė naują televizijos klipą prieš rūkymą, kuris bus transliuojamas nuo sausio 15 d. per 80 TV kanalų 22 kalbomis visose 27 Europos Sąjungos šalyse kaip kampanijos „HELP–už gyvenimą be tabako“ dalis. Nauja reklamos kampanija stengsis atkreipti europiečių dėmesį į pasyvaus rūkymo keliamą žalą vaikų sveikatai. Reklaminis filmukas vaizduoja paauglę, patiriančią kvėpavimo sunkumus savo kasdieninėje veikloje ir stebinčią svetainėje rūkančius savo tėvus.

Anot ES sveikatos ir vartotojų apsaugos komisaro Markos Kyprianou, kiekvienais metais pasyvus rūkymas nužudo 19 tūkst. nerūkančių europiečių. Reklamos kampanija siekiama priminti rūkaliams, kad šis žalingas įprotis kenkia jų vaikams lygiai tiek pat, kiek ir jiems patiems.

Šiais metais kampanija bus vykdoma ne tik per televiziją, bet ir naudojantis elektroniniu paštu bei internetu – HELPrūkaliai bus skatinami apsispręsti mesti rūkyti, jiems siūlomi patarimai ir su tuo susijusi pagalba. Europos Komisijos kampanija, kuriai skirta 72 mln. eurų, vyksta jau dvejus metus. Rinkos tyrimai parodė, kad per tą laiką 150 mln. Europos gyventojų jau matė reklamą, iš jų 55 proc. sudaro jauni žmonės, o balsavimų metu kampanijai pritarė 83 proc. jaunesnių nei 25 m. žmonių.

HELPApie kampaniją „HELP-už gyvenimą be tabako“:
Europos Komisijos kampanija „HELP – už gyvenimą be tabako“, inicijuota Europos Komisijos nario Markos Kyprianou, siekia įtikinti žmones nepradėti arba mesti rūkyti visose 27 ES šalyse.

Pranešimai spaudai, kaip kampanijos prieš rūkymą „HELP – už gyvenimą be tabako” dalis, yra reguliariai platinami, kad informuotų žinisklaidą bei skatintų ją nuolat palaikyti ir intensyvinti šią kampaniją.

Healthy Feed

TAIP PAT SKAITYKITE