REXSAN

Emocinės paramos tarnybos priims daugiau savanorių

Prie paguodos telefonų netrukus budės daugiau savanorių. Emocinę paramą telefonu bei internetu teikiančios „Jaunimo linija” ir „Vaikų linija” šiemet sulaukė didesnio nuolatinių rėmėjų finansavimo. Todėl linijų veiklą organizuojančios tarnybos planuoja padidinti savanorių konsultantų skaičių ir atsiliepti į didesnį vaikų ir jaunimo skambučių bei laiškų srautą.

2009 metais pagrindinė šių tarnybų rėmėja – bendrovė  „Teo LT” Lietuvos telefoninių psichologinės pagalbos tarnybų asociacijai skyrė 70 tūkst. litų paramą – beveik pusantro karto daugiau nei pernai.

Į „Jaunimo liniją” ir „Vaikų liniją” 2008 metais buvo mėginta paskambinti beveik 5 milijonus kartų, tačiau dėl ribotų resursų tarnybos galėjo atsiliepti tik į 175 tūkst. skambučių. „Kaip matome iš bandymų prisiskambinti statistikos, teikiamos pagalbos poreikis yra milžiniškas,” – sakė „Jaunimo linijos” vadovas dr. Paulius Skruibis.

Didžioji dalis paramos skiriamos „Jaunimo linijos” ir „Vaikų linijos” savanorių, teikiančių emocinę paramą telefonu bei internetu, pritraukimui, paruošimui bei kvalifikacijos kėlimui. Šios dvi tarnybos atsiliepia į 78 proc. visų skambučių psichologinės pagalbos telefonais. „Jaunimo linijoje” šiuo metu dirba 111 savanorių, metų pabaigoje tarnyba planuoja turėti 150 savanorių. „Vaikų linija” tikisi per šiuos metus padidinti savanorių skaičių nuo 62 iki 80.

TAIP PAT SKAITYKITE